Ahad, 9 Ogos 2009

KehIdUpaNku..

Ingin aku t'bang tinggi d awan..
Meninggalkn kehidupan yg suram..
Ingin aku berada d tgh lautn..
Tenggelam dlm angan & impian alam fantasiku..
Ingin aku cipta duniaku yg yg t'sendiri..
Di mna aku mmpu kecapi sgala impianku..
Andai aku mmpu ulang masa lalu..
Akanku betulkan segala kekhilafanku..
Andai aku melangkah ke masa hadapan..
Akanku pastikan yg terbaik buatku..
Namun yg berlalu x akan berulang..
Yg mendatang masih rahsia..
Yg pasti hanya detik ini..
Sejarah kekal sejarah..
Masa depan hanya mmpu dirancang..
Hakikatnya apa yg berlaku skrg adlh penentu masa hdpn..
Andai diri yg kerdil ini inginkn masa dpn yg bahagia..
Segalanya bermula dari skrg..
Tiada yg mmpu mengubah seseorang melainkan dirinya sndiri..
Biarpun onak & duri dlm ranjau kehidupan ini terus menusuk pedih..
Akanku gagahi juga menempuh segala dugaan yg mendatang..
Kerana itulah lumrah kehidupanku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan