Selasa, 25 Ogos 2009

bAru Ku tAhU..

kehidupan ini terlalu rumit..bg aku hidup ini penuh dgn pembohongan..kepura-puraan..kta tgk smuanya indah..kita nilai seseorng itu mlalui perwatakannya sehingga kita mencurahkn kepercayaan pdanya..tp kita perlu igt & berpegang dgn pepatah don't judge a book by its cover..yes that true..aku ni ssh nk percayakan org..tp aku cba wujudkn kepercayaan 2..tp hati aku slalu curiga..aku cba cari apa yg sbenarnya berlaku..dan skrg aku tahu..yg aku x patut percayakn org..sbb smkn byk yg aku cari dri diri seseorg smkin sakit hati aku utk menerimanya..smua org pandai bermain kata-kata..aku kecewa punya kawan yg tidak jujur..bgiku kejujuran dlm persahabatan itu pntg..dan kejujuran itulah yg mengukuhkan sebuah ukhuwah yg terjalin..ukhuwahfillah yg terpelihara..itu impianku..

2 ulasan:

  1. adakah aku termasuk dlm cerita ang ni...amer

    BalasPadam
  2. syida.
    awat post cmni?
    mrh ngan aku ke??

    BalasPadam