Sabtu, 24 Mac 2012

KeSihaTan yg TeRabAi

haha..dlm mengejar kesibukan rutin harian..aku gagal menjaga waktu mkn..kdg2 terlewat mkn & kdg hilang selera mkn..akibatnya seminggu perut aku sakit..akhirnya sbb x mmpu nk b'tahan lg aku pn ke Pusat Kesihatan utk amik ubat..


Byk x ubat 2..aku ambik tp x mkn..then ada la kwn2 yg membebel sruh aku mkn..thanks sbb klu korg x bebel mesti aku x mkn.. (^_^) aku b'syukur dpt kawan yg sgt mengambil berat..terima kasih kpd kwn2 yg telah b'simpati n mengambil berat ttg aku spnjg tempoh aku sakit..dktr ckp aku gastrik..lps ni kena mkn on time n x bole mkn pedas2..

hehe..1 lg..rsa mcm muda sgt ble tgk umo dekat ubat tulis 19 years old..saya masih muda..!! (>_<)


*walau apa pn yg kita buat..walau sibuk bagaimana pn..makan & kesihatan jgn diabaikan..
PREVENT IS BETTER THAN CURE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan