Ahad, 1 Ogos 2010

kEbeRaNiAn yAnG X bErTemPAt.....

aktiviti : kuar tgk wyg..cerita eclipse..
peserta : aku..fifa..aini...
kenderaan : pacuan 2 roda..moto le beb..aku bwa fifa..aini sowg je..
tempat : jusco bandar perda..


   sbenarnya mcm ni..km mmg dh gler kempunan nk tgk eclipse..smpi je kat jusco msa 2 dh pkul 11.50..eclipse start pkul 3.10..lmbt sgt..mls r nk tgu..so km p penang megamall plak..tp tygn eclipse dh hbs..then km try p sunway carnival mall lak..skali lg nsib x myebelahi km..tygn kat sunway start pkul 12.15 tp km smpi pkul 1.15..akhirnya dgn tekad yg jitu ign menonton eclipse..km pn kembali ke jusco..

   dlm perjalanan ke jusco..sesuatu tlh berlaku..jeng..jeng..jeng..apakah itu??haha..aku hampir2 dilanggar oleh sebuah kereta..sbenarnya aku x tau jln..so aku juz follow blakang aini..wktu dkat dgn roung abort 2 aku lost dia..dkat tgh2 round abort aku nmpk dia..so aku trus pintas jln tanpa menyedari yg ada sebuah kereta yg cuba menerpa ke arahku..hehe..nseb bek aku n kreta 2 sempat brek..klu x msti dh patah kaki kiri aku kena hentam dgn keta 2..ish..

   sblm ni aku pnah gak hmpir2 nk xcdnt..aku x cuak..cuma aku rsa b'salah je..sblm ni aku nek sowg..tp kali ni aku bwa fifa..klu la kena langgar cian dia..aku ni x payah nk dikesiankn..aku mmg pemandu yg x b'hemah..smlm je..aku dh langgar 4 lampu merah..x tgk lg tindakan brani aku potong bas..adey..mmg x syg nyawa..tau la brani..tp x yah r tnjuk kat ats jln raya..agaknyer aku ni bwu nk tau takut n serik lps kena langgar btul2 la..adey..syida2..apa nk jd la nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan