Ahad, 1 Ogos 2010

meooow...oh..meooowww..!!



   comel kn..tp aku amat musykil..knapa la rmai sgt manusia yg takut pd si comel ni..dia bley makan manusia ke..tidak sama skali..dia lbey bsar dri manusia ker..tidak juga..aduh..knapa ya...

   huh..mgimbau kembali saat aku menjalani latihan kawad..ckg ikhwan ada beli goreng pisang..so km pn rehat la kejap..smbil2 mkn 2..tbe2 je kecoh..rupa-rupanya ada sekor kucing mai tumpang sekaki..yg lawaknyer..rmai gle dak2 kawad yg tkut kucing..tp yg lbey mnarik..dlm rmai2 yg tkut kucing 2..ada sowg laki..huhu..

   melihatkn keadaan itu..tbe2 ati nakalku terpanggil utk menunjukn belangnyer..ha..!!apa lg..aku pn bgn n tangkap kucing 2..then diam2 aku g letak kaki kucing 2 kat blakang badan dak laki td..haha....sgt2 klakar melihat reaksi beliau..maaf ye..namanya tidak boleh diumumkan di sini..kikiki...sowy la..aku ni mmg nakal n ska myakat owg..

   aku sgt2 ternanti saat beliau menyahut cabaran aku..tp x tau la bla saat 2 akn menjelma..nk tau apa cabaranya..hehe..aku mencabar beliau utk pegang kucing..at least touch kpala kucing 2..harap2 aku sempat la tgk beliau sahut cabaran 2...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan