Selasa, 15 Disember 2009

RinDu sAma KawAn-kAwAn

erm..bru smgg cuti..tp aku dh rndu gler kat kwn2 aku..nk jmpa dpa smua..warghhh..!!nape stiap pertemuan itu perlu disulami dgn perpisahan..itu amat menyakitkan..lps ni 1 kepastian aku akn kmbali ke SERATAS utk amik result..huhu

rindu nk duk dlm dorm..rmai2 dgn kwn2..mkn2..haha..lps ni dh x tgu mcd or pizza kat bwh dh..x call cik fauziah utk pesan nasi dh..2 la kje kte ari2 spanjang SPM kn??nk lepak rmai2..myakat smua org..erm..tdo sma2..mnyempit ats ktil beramai-ramai utk kongsi crita..smua 2 tgl kenangan jela..mna ada pluang nk wat cm 2 dh..tp we really enjoy our last days kat SERATAS kn...??

pasni x blajar dlm kls dh..duk dlm dwn kuliah plak..no more school uniform..haha..no more name tag dgn lencana..pasni dh x dak org nk sakat aku hari2..x dak dh org nk bg aku lolipop,surat..dh x dak org nk majuk dgn aku..x pyh p prep..wat date kat kls..haha..no more DRAMA dlm kls..i'm gonna miss that..no i'm missing all that already..huhu

tp wlu pn smua 2 dh berlalu ia tetap akn segar dlm igtn aku..sbb 2 adlh kenangan idup aku..x kire 2 knangan ska atau duka..aku akn tetap kenang..kenangan 2 la yg mnjadikn aku lebih matang..ajar aku mgenal kehidupan..hari demi hari..aku janji x kn lupakn smua kenangan 2 wlupn secebis..ALL MY MEMORIES IN SERATAS WILL BE MY FONDEST MEMORIES..




my class of 2009

bilik yg pntg wat aku..huhu

tmpt yg aku plg suka


surau

dewan besar : tmpt aku amik SPM
(tmpt pertama & terakhir aku tuju di SERATAS)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan