Rabu, 16 Disember 2009

hAtiKu tEruBat

wargh..aku rindu bangat sama dia..dia seakan mengerti yg aku rindukan dia..baru td aku terima pggln dr dia..hatiku benar2 terubat..pggln dr jauh..mmg jrg nk dibuat..5 minit pn dh memerlukan RM20..fuh..mahalkan..dri benua lain..huhu..erm..24 dis ni dia blk..x sbr sgt nk jmpa dia..dh lama x jmpa..dh lama x mkn mskn dia..klu la dia tahu betapa susahnya idupku tnpa dia..huhu..nk tahu sapa dia..my boyfriend my mum la..hari2 kebuluran aku tnpa dia di rmh (2 la sapa suruh mls..huhu..salah aku ker??nth..)..yg psti ble dia blk aku akn dpt mkn mknn kegemaran aku..aku suka sgt..tp susah nk dpt..apa 2??KACANG  PINTAR CERDIK..huhu..td abg aku p ziarah MADINAH..dia ckp 1kg kcg cerdik RM50..erm..mahal ker??ala..beli la utk adkmu yg comel ni..hehe..smlm aku mmpi dpa dh blk..tp malangnya kcg cerdik yg ku tunggu2 2 dh jd kcg tanah..pergh...!!!KECEWA..nasib baik waktu tgh merajuk 2 aku tersedar yg aku sdg dibuai mimpi..so slmt lg la kcg aku kn??ermm..kempunan sgt la 2..xpe2..aku akn SABAR menanti 24 dis..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan