Khamis, 24 Januari 2013

The End Of Semester 3..!!!

Thank to Allah. My third semester had just end last Monday. :D I can't really say that it was ended successfully. But I really hope that it does. Semester 3 sangat-sangatlah mencabar. Banyak dugaan yang perlu ditempuh. Banyak perkara baru yang aku dapat belajar. Apa pun yang telah berlaku, aku tetap gembira dengan hiudp ni. Tetap bersyukur dengan apa yang aku miliki. Walaupun cuti dah bermula. Aku masih di sini untuk memenuhi tanggungjawabku sebagai seorang pemimpin. :D 
[tak sabar nak balik rumah minggu depan]


Harap sem depan tak perlu jumpa buku-buku ni lagi. Semoga apa yang aku pelajari sem ini akan dapat dimanfaatkan dalam kehidupan dengan sebaiknya. Selamat tinggal diucapkan kepada :

1) Principles & Practice of Management.
2) Ordinary Differential Equation
3) Calculus III
4) Econometric
5) Probability & Statistic
6) Korean Language II
7) Gamelan II

Terima kasih kerana memberiku ilmu yang sangat berguna. =)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan