Selasa, 23 Mac 2010

LesEn oH LeSen..!!!

     setelah hmpir 3 bln aku berehat akhirnya hari ni aku kembali mneruskan latihan memandu..2pn lps aku memaksa dri utk p n ats dorongan & nasihat kwn aku gak..nk hbskn cpt2..wakaka..mls sgt2 sbb last time kena thumb print dri pkul 9.0 n hbs pkul 12.10..tp bwa moto juz about 30 mnt..pergh..buang msa je duk situ..so ari ni aku tekad utk skip sesi yg ada..smuanya 6 sesi..n aku spatutnya msuk sesi ke 3 ari ni..but aku dgn slambernya trus msuk sesi ke 6 n wat ujian kelayakan..cuak gak mula2..sbb org yg test 2 cm garang jer..msa lthn pn dh kena mrah..sbb wk2 nk start enjin aku pulas minyak byk sgt..dia ckp klu smua org wat mcm aku..hbs rosak mto dia..sorry la encik..mto 2 mmg dh nk rosak pn..bak kata along dgn zafirul td..mto pn dh bengong..nek duk terhinjut2..tgu msa je 2..haha..msa mula2 nek aku rsa cm nek kuda..igtkn aku slh gear..lantak la..jnji aku dh lps..ni ha..nk msuk part bengang..sblm p plkn aku dh pesan kat pekerja surya 2..wat lsen L aku bla aku dh nk hbs PLKN..t aku call gtau bla..dia pn ha ok2..dlm duk ok2 pn wat slh lg..mmg dia wat lsen 2 lg smggu aku nk hbs PLKN..tp hampeh btul..dia x tukar tarikh..bek x yah wat lmbt klu cm 2..elok aku dpt je lesen L 2 dh nk expired dh pn..x psai2 mlayang RM25 aku..nk kena renew blk lsen 2 utk test JPJ..aku nk bsg2 pn x leh sbb mnah 2 dh brenti kje..eee...geram btul..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan